Sunday, December 26, 2010

Tunangan orang sudah wahai si kakak.

Alhamdulillah . Kakak aku dah selamat bertunang. BERTUNANG K BERTUNANG. BUKAN KAHWIN, esok lusa tak pun jap lagi jangan gedik gedik kat aku kata ' weh kakak lu kahwin,lu tak ajak gua apa pasal! '. Ha aku pelangkung kepala kang. Tak kuasa nyah ! Baru bertunang . Apa pasal wa harus ajak lu? Lu siapa? Sedara gua ka? Bukan? Jadi diam . * Muka paling serius*

Ha , mula balik. Alhamdulillah , kakak aku NUR SAKINAH BT KAMARUL BAHRIN telah selamat bertunang dengan jejaka pilihan nya arsyad. Aku lupa nama penuh dia, Tapi kitorang panggil acad , eh acat. Ah tak kisah lah eja nya, Janji hujung bunyi sama. Semua jadi excited and semangat lebih. Maklumlah , kakak aku ni first anak perempuan mak nak tunang/kahwin.


 This is kerja gadis gadis kepunyaan encik kamarul. Mak sungguh berpuas hati atas hasil kerjanya.Good job mother. EH i tolong k , letak buluh buluh kat langsir tu.hihi ok lah tu .
 Ok mak buat 

 Belog aku , aku kena ada. Ye? -_-" Anyways , thats me and my closest cousin. Warda ♥

 Hi kakak ku , Tahniah dah tunang dah awak ye.*SEBAK NI SEBAK* drama....
 Hadif . Walau bagai mana pun , aku sebagai makciknya tak benarkan dia membawa motor pabila dewasa nanti.apatah lagi remaja.
 Mother , sister , Father.
 Sister dan bakal abang in law aku. EHEM SWEET XD
 Photoshoot heh.Tunang ada gak,zaman dah moden :S
 HMM adik dia dua mak nenek ni naak jugak photoshoot sendiri. ah hyperactive pun tak hopeless nyah.
APA KENA KAU NI DENA DARI TADI NYAH NYAH. No offence , sejak ramai panggil aku tomboi/khunsa'. KUANGHAJA LU ORANG. MULUT PUAKA LAH WEH . aku terang tang tang gadis sunti walau bukan idaman jejaka. TAK NAMPAK KEE?!!!

 Oleh sebab itu , gua rasa dalam gambar ni gua nampak seperti on the way jadi power rangers kuning. Untuk membalas kejahatan mulut puaka manusia akhir zaman. * muka berwawasan*  Nantikan.
Style apa nanti bila orang tanya , habis belajar nak jadi apa. Aku jawab '' Power Rangers Kuning'' . HIKHIKHIKHIHK
 Alalalala.

Last but not least , aku akhiri entri ini dengan gambar pakcik serta makcik aku yang dah pandai merempit dah sekaraaaang. Jangan main main. Rempit rempit hotstuff, anak 7 jugak.

Hiihihi. Ha kalau nak gambar lebih banyak , take a look kat facebook aku,siapa yang ada. Kalau takde , check kat flickr,tapi kat flickr bukan ada semua gambar tapi atleast gambar kat flick baru real,cantik.kat fb pecah pecah SIKIT.Macam hagham merosakkan seni. Tekan ini >  Flickr Dena .

p/s : Dulu nak upload 10 gambar kat blog pun ambik masa 30 minit. Sekarang ini , upload lebih 10 pun ambik masa,seminit dua je. Apakah rahsia? Tunggu next entri. ahahaha mengundang. Aku kata next entry means next entry. Jangan degil.
Photobucket

1 comment:

puteri nur aqiliah said...

congratulation to ur sister n ur family:)